Yeni Filmler

Doğaüstü – Chronicle 2012 (BRRip XviD) Türkçe Dublaj

Doğaüstü – Chronicle 2012 (BRRip XviD) Türkçe Dublaj (Tek Link)

http://www.imdb.com/title/tt1706593/

Tür: Dram | Bilim-Kurgu | Gerilim
İmdb Puanı: 7.2
Vizyon Tarihi: 28 Ocak 2012 (Fransa)
Süre: 84 dakika

Dane Dehaan, Alex Russell, Michael B. Jordan ve Michael Kelly’nin rol aldığı ”Doğaüstü” filminin (Chronicle) yönetmenliğini alışılmışın dışında bir tarza sahip Josh Trank üstlendi.

Zengin soundtrack’iyle de ilgi çeken filmde, gizemli bir şekilde süper güç sahibi olan 3 yakın arkadaşın hikayesi anlatılıyor.

Bir süre sonra kişisel problemler nedeniyle araları bozulan arkadaşlar, başlangıçta güçlerinin kendilerine kazandırdığı güvenle tehlikeyi eğlence haline getirirken, sonunda güçlerini birbirlerine çeviriyor.


http://letitbit.net/download/79051.7b071c84f183e57f287f54ce6bf3/Doga.Ustu.2012.BRRip.XviD.TR.avi.html


http://turbobit.net/pftaspbz5o7k.html


http://netload.in/dateiebqIHnmfOq/Doga.Ustu.2012.BRRip.XviD.TR.avi.htm


http://uploaded.net/file/fwi6nrjj/Doga.Ustu.2012.BRRip.XviD.TR.avi


http://www.fileswap.com/dl/17wLHXvWFj/Doga.Ustu.2012.BRRip.XviD.TR.avi.html

23 Responses to Doğaüstü – Chronicle 2012 (BRRip XviD) Türkçe Dublaj

  1. Günün bombası saol Bedir

  2. Film baştan sona dijital amatör kamerayla çekilmesine rağmen farklı senaryosuyla aksiyon çıtasını yüksekte tutmayı başarıyor…Bilimkurgu ve macera film severler bu filmi kaçırmasın derim…Paylaşım için TEŞEKKRÜLER.

  3. Harbiden Günün bombası emegine saqlık Bedir kardeş

  4. VALLAHİ HELAL OLSUN BU NE HIZ BAŞKA SÖZE GEREK YOK :)

  5. dedektif kuluso için teşekkürler Bedir Bey kardeşim.

  6. dört gözle bekliyorum

  7. erdoğan şengül

    teşekkürler

  8. emeğe sygılar

  9. Helal olsun demekten başka bir şey söyleyemem doğrusu..Teşekkürler

  10. Kardeş Emeğine Sağlık.. Özellikle FİLESWAP linkini Koyuyorsun ya.. 16 mgbit Bağlantım var.. 2000 İle İndirmekte.. Filmlerinde Bi O kadar Hızlı Bir Şekilde Koyuyorsun..

    Sana Çok Dua Ediyorum, Sayende Filmleri Hemen İndirip Satışa Sunuyorum.. Teşekkürler..

    Başarılarının Devamını Dilerim.. Saygılar..

  11. Film için teşşekürler Bedir kardeş. Fragmanını izlediğimden beri bekliyordum umarım beklentim boşa çıkmaz.

  12. bu filmi merakla bekliyordum hatta önce dublaj olmayanı indirdim merakımdan teşekkürler

  13. uploaded.to ya da yüklersen sevinirim bedir

  14. flimdeki konu sacma efektleri güzeldi milet efektleri izlesin konu önemli degiil gibi yapmis yönetmen ame efektler güzeldi gercek gibi seste görüntüde güzel ….

  15. cok tesekkur ederim Bedir kardes tam istediyim film.Hızına yetişemiyoruz emeyine saglık

  16. ya dostlar şöyle sağlam bir abonelik sistemine geçin üye olalım paramızla indirilerim bu verileri .site admini bir forum sitesi yapamaz mısın buraya . indirme seçeneklerni artırıp bir de oyun 3d filmleride indirme şansımız olabilirmi yüksek hızda ..bütün 3 dlerin görüntürleri zayıf

  17. admin bey tüm linkler kırık, rica etsem fileswap yükleyebilir misiniz?

  18. Bedir Linkler Kırılmış Yenieme İhtimalin Varmı Mümkünse :)

  19. Eline sağlık gardaş hakikaten hızına yetişemiyoruz daha filmleri izleyip bitiremeden yenisini ekliyorsun. bide bişey soram acaba bu sitenin google group gibi bi sistemini yaratamazmısın daha çok indiren olur maillerle linkler gelirse adamlara. neyse teşekkür ederim

  20. Sadece Efektleri İçin İzlenilebilir Bir Film!.Filmde Konu Adına Zerre Birşey Yok..Benim Filmlerde en nefret Ettiğim olay amatör kamerayla çekilme olayıdır.o yüzden bu filmden soğudum,Birde Gençler Çok Kakara Kikiri Gençler, Filmin her karesinde kahkahalar ve Gereksiz Boş gülüşler var ama efekt olayları,görüntü ve ses kalitesi filmi sonuna kadar izlememi sağladı..Paylaşım İçin Çok Teşekkürler Emeğine Sağlık Bedir Kardeşim…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir