letitbit premium alma
gizle
Yeni Filmler

Hababam Sınıfı Koleksiyonu (DVDRip XviD) Yerli Film

Paylaş; Facebook'ta Paylaş Twitter'ta Paylaş Friendfeed'ta Paylaş Delicious'ta Paylaş Linkedin'te Paylaş Digg'te Paylaş
Yazar : Bedir  |  Okunma: 17198  |  Tarih: 8 Mayıs 2012
    SAMED yazdı; 08 Mayıs 12 | 7:36 pm

    hacı ıyı hos arşıwler var bende ama gorntuler vasattın altında ya helekı bu mb ya bu goruntuler youtubede var zate.. bundan ıyı goruntuler bılgılen ordan ekle barı :) kolay gelsın flımler full olaakk orda var

    alsancaklı yazdı; 08 Mayıs 12 | 7:38 pm

    harikaaaaaaa ya bayıldım.AHHH bir de şu linkler bu filmler gibi harika olsaydı.Ama emeğine sağlık çok teşekkürlerrrrrrrrr

    SuAdiYe KaRtALi yazdı; 08 Mayıs 12 | 8:02 pm

    korkutma bizi admin inş diğer paylaşımlarda alternatif serverlar gelir :)

    Alos yazdı; 09 Mayıs 12 | 12:23 pm

    Putlocker bekliyoruz.

    alsancaklı yazdı; 09 Mayıs 12 | 4:45 pm

    olmuyor Bedir Bey ,indiremiyorum.

    Bedir yazdı; 09 Mayıs 12 | 5:18 pm

    neden?

    alsancaklı yazdı; 09 Mayıs 12 | 6:44 pm

    Bedir bey oğlum,indirmelerde devam edebilme özelliği turbobit ve letitbit linkleri için hayır yanıtı çıkıyor.Valla filmleri görünce duygu patlaması yaşamıştım.Ama indiremedikçe patlamaların şekli değişti.İlgine çok teşekkürler.Bu arada OĞlum diye bazen hitap ediyorum,çünkü ilk mezun ettiğim öğrencilerim şu an sizden büyük.SEvgilerimle

    Bedir yazdı; 09 Mayıs 12 | 6:49 pm

    Putlocker eklenmiştir..

    alsancaklı yazdı; 09 Mayıs 12 | 7:29 pm

    oley oley süpersin oğlum teşekkürler

    hüseyin özcan yazdı; 09 Mayıs 12 | 10:02 pm

    samed youtube daki görüntüler bunun yanından geçmez sen yüksek çözünürlüklü bir tv de dene farkı anlarsın putckloker seçeneği için teşekkürler arkadaşlar teşekkürden çok reklamlara tıklayın siteye daha büyük yardımı olur

    Merve Kolukısaoğlu yazdı; 09 Mayıs 12 | 10:40 pm

    okadar değerli bi koleksiyon ki inş sorunsuz indirebilirim…çok teşekkürler…17 izmir kitap fuarında çınar yayıunları standında rıfat ılgaz ın oğlu aydın ılgaz ve gelini nilgün ılgaz ile birlikteydim o kadar değerli insanlar ki…

    Seçkin yazdı; 21 Mayıs 12 | 2:36 pm

    Bedir Kardeş Eline Sağlık…

    testere yazdı; 27 Mayıs 12 | 12:59 am

    admin sonradan çekilen hababam sınıfı filmlerinide eklermisin tamamlayalım seriyi

    corleone yazdı; 31 Mayıs 12 | 3:04 am

    putlocker linklerinde sorun var

    sorunlu yazdı; 14 Haziran 12 | 3:02 pm

    alternattif indirme olarak fileswap ekleyebilir msiin acaba, ondan daha hızlı iniyorda

    Bedir yazdı; 14 Haziran 12 | 3:04 pm

    malesef..

    Batuhan yazdı; 01 Temmuz 12 | 8:00 pm

    Bedir Youtubede 1080P İla 720P Goruntu kalitesi var onları ordan çeksen mp4 veya mkv yapıp buraya koysan burdaki görü kalitesi düşük youtubede 1080p var ilk filmi 1974deki şuan iniyor.
    bence bunları sil onları koy hem bir 10 sene sonra bu filmlerin bırak 360psini internetde bulamazsın.!

    Bedir yazdı; 01 Temmuz 12 | 11:44 pm

    burdakiler sansürsüzdür.Onlar sonradan restore edilmiş filmler ve sansürlüdür…

    Batuhan yazdı; 22 Temmuz 12 | 5:10 pm

    linkleri yenilermisin arşiv yarıda kaldı

    Bedir yazdı; 23 Temmuz 12 | 2:55 am

    çalışan linkler var

    SCoRpiON yazdı; 11 Aralık 12 | 1:03 am

    Ellerine sağlık Bedir Hocam…

    mustafa yazdı; 29 Ocak 13 | 6:11 pm

    BEDİR ABİ KIBAR FEYZOYU YUKLEYEBİLİRMİSİN ŞİMDİDEN TEEŞEKKURLER ALLAH YOKLUGUNU HISSETTIRMESIN

    Arif Karababa yazdı; 24 Ağustos 13 | 3:58 pm

    Bedir abicim rica etsem hababam sınıfı 3 buçuk filmini koyar mısın ? Koyarsan sevinirim

    Vedat YerLikaya yazdı; 19 Aralık 13 | 12:15 pm

    Hababam Sınıfı Yenilerinden
    Hababam Sınıfı Merhaba
    Hababam Sınıfı Askerde
    Hababam Sınıfı Üç Buçuk
    Eklemeniz Mümkünse Bunları Rica Ediyorum Sizden Şimdiden Teşekkür Ederim.

    Bedir yazdı; 19 Aralık 13 | 6:26 pm

    Eklenir.

    RAMBO yazdı; 19 Aralık 13 | 8:25 pm

    Bedir kardeşim hababam sınıfı tatildenin turbobit linki ölmüş. düzelt bi zahmet.

    Vedat YerLikaya yazdı; 19 Aralık 13 | 8:34 pm

    Teşekkür Ediyorum Ellerinize Sağlık

    Bedir yazdı; 19 Aralık 13 | 9:33 pm

    Yenilendi..

Adınız Soyadınız ;
Önemli: İstek yapmak için lütfen istek sayfamızı kullanınız.İSTEK SAYFASI

Tavsiye Filmler

Yabancı Filmler

Yerli Filmler

Türe Göre Film

Yıla Göre Filmler

En Son Yorumlananlar

film indir


tek link film indir