Yeni Filmler

Sizce En İyi Download Sitesi?

Ul.to,Turbobit.net,Letitbit.net harıcindeki sitelerden en az oy alanlara yükleme yapmayacağım bundan sonra zor oluyor yüklemek sizlerin belirlediği sitelere yükleyeceğim herkezin 2 seçim hakkı var…Şimdiden katılan arkadaşlara teşekkürler…

[poll id=”1″]

91 Responses to Sizce En İyi Download Sitesi?

  1. /\/\ I_I R /'\ "I"

    İlk oyumu Wupload ‘a kullandım hayırlı uğurlu olsun 😀

  2. seçenekler arasında;
    1.putlocker
    2.fileswap
    3.wupload
    4.her nekadar da fazla şikayet olsa letitbitden gayet memnumun oyum putlocker

  3. usta büyük düşünmüşsün Wupload ve Fileswap en iyisi digerlerine emek harcamana degmez zaten digerlerinden indirme yapamıyoz zaten hiç bizden talep beklemeden emek veriyosun boş zamanını digerlerine harcama şimdiden teşekkürler

  4. fileswap bence bir numara süper hızlı çaptcha derdide yok

    • fileswap seçen arkadaşlar fileswap en fazla 1gb dosyalara izin veriyor sonra demeyin niye fileswap yok diye filmde 1gb dan fazlaysa film fileswap olmaz..

  5. ikinci tercihim Putlocker.com

  6. seçenekler arasında neden rapidshare yok? gayet hızlı download yapıyor.bende saniyede 1.25 mb indiriyor…

  7. Sayın admin bu konuda çok çeşitli görüş farlılığı çıkacaktır wupload iki dl arası için 45 dakika süre istiyor jumbofiles ve Putlocker.com
    da ise aynı anda 6-7 DL(şu anda 5 film indiriyorum) yapabiliyorsunuz.Çok sayıda film paylaştığınız için bu siteleri lütfen göz ardı etmeyiniz.File swap herkesin zaten ortak beğenisi olan bir site bence 5 alternatif yeterlidir wupload.fileswap,fşleserve,jumbofiles ve Putlocker.com
    görüşümüzü sorduğunuz için de ayrıca teşekkür ediyorum.Saygılarımla

  8. admin bişey merak ediyom acaba site masrafını nasıl karsılıyosun

  9. FİLESWAP BEYLER FREE KULLANICILARI 900KB/S İNDİRİYOR… :)

  10. fileswap 2mb hızında indiriyor

  11. insalaah karsılarsın hep ve emeğnin hakkını alırsın arkadaslar benim gib sizde reklamlara tıklmayı sakın unutmayın :)

  12. bedir kardeş sen herşeyi bildiğini sanıyorsun galiba bizi keriz yerine koyuyorsun senin gibi bizde zamanında site yönettik fileswap 1gb fazla alıyor kardeşim daha geçen gün yetenek sizsinizi indirdim 1.30 du deep back indirdim tek linkti bize mamal okuma paylaşacaksan fileswap paylaş yoksa konuyu sil olurmu…

    • fileswap free kullanıcıları için 1GB limit koyuyor 1GB fazlasını yükleme yaptırmıyor.eğer daha fazla yükleme yapmak isteniyorsa AYLIK 10$ a premium almaznız gerekiyor bana kazandırmayan bir siteye ben her ay niye 10$ vereyim site yönetmışsınız ama neyin ne olduğunu bilmeden

  13. Eğer sabit sitelerin yanında 3 alternatif varsa wupload, Fileswap,Jumbofiles/ Putlocker.com(arasındaki tercih sizin takdirinizdir)
    olması herkes için ortak memnunuyet sağlayacaktır.Fileswap belirttiğiniz gibi büyük dosyaları barındırmıyor.wuploadın da 2 DL süresi çok uzun ama hızlı.Geçen paylaştığınız Avatar sunumunu Jumbofile ve Putlocker.com
    dan aynı anda 3 part indirirerek kısa sürede sayenizde arşivime ekledim.Lütfen bu hususları da göz ardı etmeyiniz.Tekrar saygılarımla.Emeğiniz için şahsen müteşekkirim.

  14. yahu bizde free indirdik zaten ben hayatımda premium almadım almamda zaten free olarak oluyor nese boşver…

  15. Kesinlikle ama kesinlikle wuploaddır. Çünkü internette premium üyeliği en çabuk bulunabilen sitedir. Diğer sitelerinde bulunabiliyor ancak bulunsa bile maximum download hızına izin vermiyor. Wuploadda böyle bir sıkıntı yok.

  16. nevzat bedir arkadasımıza çok haksızlık yapıyosun hemdde çok

  17. Bedirim sayın adminim, emeğine sağlık öncelikle işini güzel yapıyorsunuz. bu konuda bileğini bükemezler, sayende güzel bir arşivimi oluşturdum kalite takılıyorsun, arada isteklerimiz oluyor onlarada fırsat bulunca imkan dahilinde yerine getiriyorsunuz hakkın çok sağolasın. indirme yapacaklara da çok çeşit alternatif sunman da bunun göstergesidir işinin ehlisin eyvallah 😀 SELAMLAR

  18. jumbo ve wuploada verdim aslında fileswap çok iyi ama dediğin gibi 1gb altı pre üye istiyor buda sıkıntı yaratıyor wuploadında çabuk kırılma olayını göz ardı etmeyelim derim ben gerçi bu rar olayı biraz rahatlattı gibi bu tür sorunları bide bedir şu siteyi incelermisin bi http://www.dudupload.com/ hızı ödeme şekli var mı ne nasıl bilmiyorum ama

  19. bedi değirmenci

    sevgili adminler… bugün saat 10.00 dan sonra linklerini indirme hızında bir gariplik var.Normal günlerde fileswap ve wupload iinirme hızı sn.300-500 kb.iken şimdi 8-28 kb.seviyesine indi.bilgilerinize…Acaba upload siteleri kısıtlamaya mı gitti.

  20. putlocker download managerde full hız indiriyor. kesilince devam edebiliyor.

  21. ben yaptığı işe saygı gösteriyorum zaten 100 yakın filmi ondan aldım bunun için teşekkür ediyorum kendisine dediklerim için özür dilerim…

  22. putlocker da bekleme yok download manager programları aynıa anda eşzamanlı indirme yapabiliyor. mesela: 5 ayrı dosyayı 8 ayrı parçaya böldürüp en kısa sürede indirebiliyorsunuz indirme yöneticisi programla.

  23. gökhan aslaner

    kesinlikle fileswap ve wupload.alternatifte jumbofiles.bedir admine çok teşekkür ederim.harika filmler paylaşıyor.emeğini asla ödeyemeyiz.bize mükemel bir arşiv sunuyor.son filmleride ilk kendisi paylaşıyor.helal olsun….

  24. putlocker en ıyısı en hızlı ındırme secenegıne sahıb bence netın gıtgınde bıle devam edıyor hata vermıyor gıdıp geldııgınde putlocker number one

  25. putlocker putlocker putlocker baskada soze gerek yok 6 mb ile ındırme keyfi:) 15 sanıyede 1 fılm:)

  26. Multi Cookie Generator (tomtest.net) kulanarak wuploadan sınırsız indiriyorum
    %100 herkese tavsiye edrim,
    site süper ellerinize saglık

  27. wuplod ındırme hızı cok yavas ama nasıl ındıryorsunuz herkes bunu tercıh etmıss

    bazende hıc ınmıyor ınmıyor bıle

  28. Admin alternatiflerden biride wupload.com olsa olurmu ?

  29. Admin alternatiflerden biride wupload.com olsa olurmu ?

  30. SAMED eğer sen gidipde free bölgesinden indiriyosan öle olur tabi nette bir sürü preminium account var bak hepsine dene olan oluyo 2-3 mb hıza kadar çıkıyo ben 1 saat önce yapılan buldum 4.1 mb hıza kadar çıktı…

  31. bu ay 60 gb ındırmıısm netım 8 mbt 15 kotalı ama sınırsız ınternet net hızım 512 olmus daha 1 saat once kafayı yedım ve hale yemekteyım 120 130 kb ındırme yapıyorum suan .. o dedıdıgın seyde cookıe felan dıyor anlamıyorum o sayıları fekan free yer dedıgın normal ındırmeler ıcın senn dedııgn uyelık premıum gırıp dıger yerden ındırcem demı yanı net hızım nme olursa olsun 1. 2 mb gorurmu ındırmelerde… pekı bu guncel sıfrelerı nerdenn bulabılırımmm ornek ver reklam
    vermede admıne ayıp olmasın sana zahmet

  32. bu arada putlocker de ındırme lımıtı yok bır dıgerını ındrıken dıgerınıde ındırebılıyorum yanı hızlıda 4 mbt goruyordu netım suan dustu hız 400 450 kb flım ındıryordum….putlockerda wuplod daha mı hızlı olur dıyorsun o sıferlerı yapsam bulsam denesem daha dogrusu nereye tam olarakk yapcagımı anlamıs degılım bır detay aramadım bakmadım..

  33. sayın admin ben en çok Wupload ve Fileswap la indiriyorum ikisinden de memnunum onlar gibi kaliteli ve hızlı indirme siteleri varsa sisteminde tut, yoksa kalabalık etmesinler sil gitsin ,sende boşuna uğraşmamış olursun,saygılarımla

  34. erdoğan şengül

    en çok oy alan bu iki siteye ve ilgilenenlere teşekkürler

  35. BİLMEYEN VARSA rapid8.com PREMİUM HIZDA BİRÇOK SİTEDEN EŞ ZAMANLIİNDİRME İMKANI SUNUYOR. MESELA:hotfile,rapidshare,wupload,oron v.b. 30 dk. beklemeye gerek kalmıyor.

  36. açık ara wopload

  37. Jumbofiles.com çok iyi vede hızlı bazı filmlerde yok eklermısın onlarada jumbo

  38. admin lütfen jumbofiles ekle filmlere tek ordan indirebiliom xS

  39. bence acık ara Wupload acık ara çok hızlı 35 dakikada 1 film indiriyorum bende beleş Wupload.com dan film indikten sonra modemi kapatıp yediden acıyom bekleme yogg

  40. fileserve ustune tanımam
    her fılmde olursa buurdan dısarı falan da kovsanız çıkmam
    iıkıncı tercıhım wupload olur

  41. “putlocker” tek kelimeyle…

  42. Ya arkadaşlar Fileserve nedir ya onun kadar kazıkçı bir site dolandırıcı bir upload sitesi olamaz. Bende uploaderdım ama tüm paramı emeğimi yediler. Para verip alan kişiler işaretliyor onu. Eğer bu site üyelerini kaybetmek istemiyorsa şu üç siteyi mutlaka vermeye çalışsın= Fileswap, Putlocker ve Jumbofiles. Free kullanıcıların vazgeçilmezleri oldu bianda sizin sayenizde. Onları bırakmadığınız takdirde burdan asla vazgeçmem. İkisininde Free hızı mükemmel 1.6 mb ile indiriyorum 16 mbit internetle gayet iyi hızı

  43. sayın arkadaşlar goggleden arama yaparlarsa WUPLOADDIN
    ŞİFRELERİNE HER YERLERDEN KOLAYCA ULAŞABİLİRLER
    BEN ÖYLE YAPIYORUM

  44. Merve Kolukısaoğlu

    sırasıyla;
    1.Wupload
    2.Fileserve
    3.Fileswap
    4.Putlocker
    Diğerlerinden zaten indirme yapamıyorum ben

  45. üstat ben bu sitede yeniyim wupload bence de en iyisi o yüzden bu site hariçi türk sitelerinden indirmiyorum WUPLOAD 1 NUMARA

  46. wupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wuploadwupload wupload wupload wupload

  47. ali levent üzümcü

    RAPT (rehine ) 2009 fliimini türkçe verirmisiniz teşekkürler

  48. Arkadaşlar wupload ve fileswap çok iyi siteler.
    Ayrıca filminndire bu değişik seçenekleri bize sunduğu için çok teşekkürler

  49. ben yıllardır divxminden baska hicbir siteden tek bi film dahı ındırdıgımı bılmem.ama tesaduf eserı bu sıteyle karsılasmm ve putlocker, fileswap ve jumbofiles linklerını bulmam yıllardır kullandıgım film portalımı bırakmama neden oldu.bu lınklerle free halde o kadar hızlı fılm ındıroyorumkı artık ındırecek fılm bulamıyorum.ne olur bu lınklere devam. 5 mb ındırme hızından kopmak ıstemıyorum

  50. wupload ve fileserve bence en iyisi hızıda iyi tabiki bana göre ,, buarada da bedir kardeşim sana çok teşekkürler kısa zamanda zor işi başardın herdaim takipcinim animasyonlara ve çocuk filimlerinede biraz ağırlık verirsen sevinirim…

  51. Wupload premium oldukça 1 numara premium şifre olmassa Fileswap.com ve Jumbofiles.com 1 numara

  52. Üstat çok güzel bir konu açmışsın, fileswap, Putlocker ve Jumbofiles bu üçünü ilk defa senin sitende gördüm dehşet süper hızlılar 8 mbps bağlantım hızım var 920 kbps hızda indiriyorum, wuploadın çoğu linkler silik, turbobit hiç indirmiyor diğerleri 60 kbpsyi geçmiyor buna göre değerlendir… Emeğine sağlık.

  53. yasin kırmızıgül

    arkadaşlar fıleswap aralıksız indirebilirsiniz ama wuploaddan hayır

  54. Uploaded.to ve Turbobit en iyi 2 site tabi premium hesabınız varsa , kaçak premium bulunabilme yönünden en iyi 2 site Wupload ve Filesonic

  55. Wupload’ın gözünü seviyim, premiumda sorun yaşanmayan tek site orası :) Gerisini boş geç… Tüm filmler mükemmel emeğinize sağlık :)

  56. putlocker, jumbofiles, fleswap a lutfen oooooy, Ul.to,Turbobit.net,Letitbit.net ve fleserveye sooooon

  57. fleserveyı oylarda dusurmek lazım agalar yoksa free dowloand canavarları jumbofiles ve putlockerden biri gidicek yahu

  58. fileswap, jumbofiles, wupload tan hep indiriyorum. free olarak 900kb ile indiriyor. mükemmek bişey. diğerleri işe yaramaz ama bugün putlockerden de deniyecem. bakalım orada nasılmış hız.

  59. putlocker de olamlı mutlaka.

  60. en iyisi wupload ve turbobit,letitbit benim için hepsinin premiumlarını bulabiliyorum çünkü :))

  61. wupload ve Fileswap ama putlocker olsa mükemmmel olur şimdiden teşekkürler

  62. 1-Fileswap 2-putlocker 3-jumbofiles
    emekleriniz için minnettarız.

  63. Siteyi her gün takibediyorum.Demirbaş download siteleri olarak ul.to,netload,leditbit diğer upload sitelerini alternatif olarak kullanabilirsiniz şuan dünya genelinde en fazla kullanılan belirttiğim 3 sitedir.
    iyi çalışmalar diliyorum.

  64. Bence Putlocker FREE indirmede bile premium gibi kullanabiliyoruz

  65. fileserve kalkmalı diye düşünüyorum bu günlerde 85 i zor görüyorum onla onun yerine putlocker gelsin !

  66. wuplop ve fileswap bizleri bunlardan madur etmeyin teşekurler

  67. wuplod fileswap biz bunlarsız olmaz

  68. putlocker ve fileswap tabi ki hem hızlı hem de sınırsız indirme imkanı var harika ya…çok çok teşekkürler bu linkleri eksik etmeyin bizden

  69. Wupload,,da veriyorum butun flimleri wupload ile indiriyorum…tesekkurler site yoneticisine.

  70. son karar ney şimdi merak ettimde yoksa devam ediyormu anket

  71. wupload her zaman en iyi ve hızlı. turbobit den nefret ediyorum bu arada belirtmek istedim

  72. fileswap harika ama bu site daha harika bir sürü seçenek var.destek için bizde reklamlara tıklıyoruz ,

  73. Admin hangisi çıkarıldı yüklemelerden ?

  74. admin emeğine sağlık öncelikle putlocker hızlı indiriyor bizler için putlocker-jumbofiles-fileswap-wupload çok çok iyi …

  75. Tabikide Dudupload , şuan tanınmasada 1 dosyayı 500kb / sn ile indiriyor eziyet çekmiyorum o siteden dosya indirirken premium üyeliğimde var 1 dosyayı 8mbit hattım ile 1.30 mb ile indiriyorum

  76. Wupload kadar hızlı bir download sitesi yok en düşük 400 kb/s indiriyo bende 😀

  77. En iyisi Wupload.Sonra Fileswap geliyor.Putlocker de fena değil.

  78. fileswap ve putlocker bu serverlar hem hızlı hemde premium gibi aynı anda istedin kadar dosya indirebiliyorsun…tamam wupload da hızlı ama aynı anda wupload dan dosya indiremiyorsun premium olması gerek

  79. Bence filmlerin hepsinde kesinlikle PUTLOCKER ve JUMBOFİLES olmalı benim tercihim bunlar

  80. 1-Putlocker
    2-Lumfile

  81. 1.FileSwap
    2.Putlocker

  82. fileswap ve putlocker her zamanki gibi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir